وبگاه شخصی محسن یزدی
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
وبگاه شخصی محسن یزدی
آموزش تبدیل پاورپوینت به Word بدون نیاز به نرم افزار
احتمالاً شما نیز گاهی اوقات یک پاورپوینت ساخته اید و اکنون از شما خواسته شده که فایل ورد آن را نیز ارائه دهید و مطمئناً شما اکنون باید اسلایدها را یکی یکی باز کرده و آنها را کپی کرده و در ورد باگذاری نموده و رنگ و اندازه آن را تغییر دهید و حتماً حدس می زنید که اگر تعداد اسلایدها زیاد باشد چقدر این کار مشکل تر خواهد بود و معمولاً اکثر ما دنبال نرم افزارهای تبدیل پاورپوینت به ورد می گردیم و اگر اینکار را کرده باشید متوجه شده اید که اکثر این نرم افزارها به درستی عمل نمی کنند و مشکلات فراوانی را ایجاد می کنند در این قسمت ترفند بسیار فوق العاده ای را برایتان معرفی می کنم که بدون نیاز به هیچ نرم افزاری و با امکانات خود آفیس به راحتی و کوچکترین خطا در عرض چند ثانیه این کار انجام می شود و فایل ورد شما آماده می شود . اگر شما نیز علاقنده شده اید می توانید به روش زیر این کار را انجام دهید .لازم به ذکر است این در این روش عکسها تبدیل نمی شوند . (فقط متن)
نخست فایل پاروپوینت خود را باز کرده از بعد از کلیک روی لوگوی آفیس در گوشه سمت چپ نرم افزار گزینهPublish  را انتخاب کنید در منوی مربوط به آن گزینه  Great Handoust  in Microsoft office word  را انتخاب کنید .

 

بعد از این عمل شما پنجره send to microsoft Offic word  را مشاهده می کنید که دارای پنج گزینه است که بهترین انتخاب برای تبدیل به ورد به صورت متن گزینه Outline only  می باشد .


با این کار یک صفحه ورد باز شده و با توجه به تعداد اسلایدها و متن فایل پاورپوینت شما در عرض چند لحظه صفحات به صورت متن بارگذاری می شود .


فقط به یاد داشته باشید در این روش فقط متن به صورت ورد تبدیل خواهد شد و  درصورت نیاز به عکسها باید آنها را جداگانه خودتان در محل های مورد نظر کپی نمایید .